رمز خود را فراموش کرده اید ؟

خط مشی کیفی و اخلاقی هلدینگ پیشرو

گروه پیشرو با چندین سال سابقه كار در زمينه تأمین، تجهیز داخلی و واردات انواع لوله، اتصالات، شیرآلات و فلنج های کربن استیل، استنلس استیل و آلیاژی خط مشي كيفيت خود را در قالب عناوين مشروحه زير اعلام مي دارد :

  1. مبنا قرار دادن خواسته ها و انتظارات مشتريان در كليه فعاليتهاي سازمان جهت افزايش رضايت مشتريان و بهبود مستمر
  2. اعتقاد به سازگاري كيفيت و كميت توليد
  3. تعهد مديريت ارشد نسبت به كيفيت و تامين كليه منابع مورد نياز براي دستيابي به اهداف سازمان
  4. فروش محصولات با قیمت رقابتی و به تناسب شرایط بازار
  5. كمك به پيشرفت حرفه اي افراد از طريق آموزش تخصصهاي مورد نياز با اعتقاد به اين اصل كه همكاران ، اصل و اساس پيشرفت و موفقيت ما هستند
  6. افزايش حس مشاركت در افراد با آگاه نمودن آنها از اهميت نقش و وظايفشان در دستيابي به اهداف سازمان
  7. استمرار و حفظ خوشنامی در زمینه واردات
  8. برگزاری جلسات دوره ای با مسئولین قسمتها جهت افزایش حس مشارکت
  9. ارتقاء و افزایش تولید از طریق ایجاد خط تولید جدید و توسعه فضاهای تولید و انبار
  10. حفظ بازارهای داخلی و ایجاد رقابت در آن و اخذ سهم بیشتر
  11. تمرکز بر روی بازاریابی کالاهای خاص و کسب سهم بیشتر از بازار

 

در اين راستا پياده سازي سيستم مديريت كيفيت بر مبناي استاندارد ISO9001:2015 بعنوان الگويي جهت جامه عمل پوشاندن به خط مشي كيفيت و به منظور دستيابي به بهبود مستمر اثر بخشي سيستم مديريت كيفيت مد نظر قرار گرفته است .  اين خط مشي كيفيت براي تداوم تناسب در جلسات بازنگري مديريت مورد بازنگري قرار مي گيرد.

منشور اخلاقی گروه پیشرو

شرکت های گروه پیشرو به عنوان اعضای یک گروه یکپارچه، معتقد به جاری نمودن اخلاقیات در فعالیت های تجاری خود می باشند و ما اعضای گروه را به سر لوحه قراردادن اصول اخلاقی در امور دعوت می نماییم.

مشتریان، صاحبان حق در کسب و کار ما هستند و هدف اصلی ما ارائه محصولات و خدمات با کیفیت با رعایت حقوق مادی و معنوی آنان است.

اعضای گروه پیشرو، سرمایه های شرکت محسوب شده و صرف نظر از ارتباط سازمانی و جایگاه شغلی از اهمیت ویژه ای در نظام اخلاقی برخوردار خواهند بود.

بالا