رمز خود را فراموش کرده اید ؟

خط مشی کیفی و اخلاقی هلدینگ پیشرو

گروه پیشرو با چندین سال سابقه كار در زمينه تأمین، تجهیز داخلی و واردات انواع لوله، اتصالات، شیرآلات و فلنج های کربن استیل، استنلس استیل و آلیاژی خط مشي كيفيت خود را در قالب عناوين مشروحه زير اعلام مي دارد :

  1. مبنا قرار دادن خواسته ها و انتظارات مشتريان در كليه فعاليتهاي سازمان جهت افزايش رضايت مشتريان و بهبود مستمر
  2. اعتقاد به سازگاري كيفيت و كميت توليد
  3. تعهد مديريت ارشد نسبت به كيفيت و تامين كليه منابع مورد نياز براي دستيابي به اهداف سازمان
  4. فروش محصولات با قیمت رقابتی و به تناسب شرایط بازار
  5. كمك به پيشرفت حرفه اي افراد از طريق آموزش تخصصهاي مورد نياز با اعتقاد به اين اصل كه همكاران ، اصل و اساس پيشرفت و موفقيت ما هستند
  6. افزايش حس مشاركت در افراد با آگاه نمودن آنها از اهميت نقش و وظايفشان در دستيابي به اهداف سازمان
  7. استمرار و حفظ خوشنامی در زمینه واردات
  8. برگزاری جلسات دوره ای با مسئولین قسمتها جهت افزایش حس مشارکت
  9. ارتقاء و افزایش تولید از طریق ایجاد خط تولید جدید و توسعه فضاهای تولید و انبار
  10. حفظ بازارهای داخلی و ایجاد رقابت در آن و اخذ سهم بیشتر
  11. تمرکز بر روی بازاریابی کالاهای خاص و کسب سهم بیشتر از بازار

 

در اين راستا پياده سازي سيستم مديريت كيفيت بر مبناي استاندارد ISO9001:2015 بعنوان الگويي جهت جامه عمل پوشاندن به خط مشي كيفيت و به منظور دستيابي به بهبود مستمر اثر بخشي سيستم مديريت كيفيت مد نظر قرار گرفته است .  اين خط مشي كيفيت براي تداوم تناسب در جلسات بازنگري مديريت مورد بازنگري قرار مي گيرد.

منشور اخلاقی گروه پیشرو

شرکت های گروه پیشرو به عنوان اعضای یک گروه یکپارچه ، معتقد به جاری نمودن اخلاقیات در فعالیت های تجاری خود می باشند و ما اعضای گروه را به سر لوحه قراردادن اصول اخلاقی در امور دعوت می نماییم.

مشتریان ، صاحبان حق در کسب و کار ما هستند و هدف اصلی ما ارائه محصولات و خدمات با کیفیت با رعایت حقوق مادی و معنوی آنان است.

اعضای گروه پیشرو ، سرمایه های شرکت محسوب شده و صرف نظر از ارتباط سازمانی و جایگاه شغلی از اهمیت ویژه ای در نظام اخلاقی برخوردار خواهند بود.

بالا